Assistance

Podróżując na terenie Polski i całej Europy – prywatnie i służbowo - możesz na nas liczyć w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń. W razie awarii auta, przebitego koła unieruchomienia, wypadku lub nawet braku paliwa możesz wezwać Assistance dostępne 24h na dobę i skorzystać z naszej niezawodnej pomocy.

KONTAKT POMOC DROGOWA

ZADZWOŃ JEŻELI NAS POTRZEBUJESZ

Tel.: 52 320 56 50 wewn. 3

Kom.: 600 839 675

Z ASSISTANCE OTRZYMASZ BEZPŁATNĄ POMOC W PRZYPADKU:


Niespodziewanej awarii na drodze

podczas podróży służbowej lub z rodziną

Unieruchomienia auta

przez braki paliwa, zgubienie, kluczyków, wyładowanie akumulatora itp.

Kradzieży samochodu

w miejscu zamieszkania lub na wyjeździe

Wypadku

który uniemożliwi Ci dalszą jazdę samochodem.

CZAS OBOWIĄZYWANIA GWARANCJI

2 lata - na nowe samochody ŠKODY.

2 lata - na Oryginalne Części i Akcesoria ŠKODY.

3 lata - na wady powłoki lakierniczej.

10 lat - na perforację nadwozia ŠKODY Fabia (12/1999 - 02/2008), ŠKODY Octavia Tour (od 07/1996) i ŠKODY Superb (10/2001 - 02/2008).

12 lat - na perforację nadwozia nowej ŠKODY Fabia (od 12/2006), ŠKODY Octavia (od 02/2004), nowej ŠKODY Octavia (od 11/2008), ŠKODY Roomster (od 03/2006), nowej ŠKODY Superb (od 03/2008) i ŠKODY Yeti.

POZNAJ GWARANCJĘ MOBILNOŚCI ŠKODY

Auto nowe

Gwarancja aktywowana automatycznie, ważna w okresie trwania gwarancji.

Auto używane (po okresie gwarancji)

Każdy okresowy przegląd serwisowy u Autoryzowanego Partnera Serwisowego ŠKODY przedłuża ważność Gwarancji Mobilności na 1 rok.

GWARANCJA MOBILNOŚCI W PIGUŁCE

Gwarancja mobilności, to program dedykowany dla kupujących nową ŠKODĘ oraz tych, którzy ŠKODĘ już posiadają i regularnie korzystają z usług Autoryzowanego Partnera Serwisowego ŠKODA. Z nami możesz się czuć bezpiecznie 24 godziny na dobę, bez względu na to, gdzie się znajdujesz!

Co przysługuje w ramach programu?

Uruchomienie pojazdu – na miejscu zdarzenia pojawia się osoba, która odpowiada za usprawnienie Twojego samochodu.

Holowanie – jeśli usprawnienie nie było możliwe, Twoje auto zostanie przetransportowane do najbliższego Autoryzowanego Partnera Serwisowego ŠKODY.

Dostawa samochodu – po naprawie Twoje auto zostanie dostarczone do Twojego miejsca zamieszkania lub punktu docelowego podróży.

Nieoprocentowana pożyczka gotówkowa – jeśli Twój pojazd będzie wymagać naprawy poza granicami kraju, możesz skorzystać z nieoprocentowanej pożyczki gotówkowej na naprawę.

Dostawa oryginalnych części – jeśli naprawa będzie wymagać niedostępnych części, zostaną one Tobie dostarczone (koszt zakupu i opłaty celne należą do Ciebie).

Przejazd taksówką – do kwoty 80 Euro możesz liczyć na zwrot poniesionych na przejazdy kosztów.

Co w przypadku poważnej usterki pojazdu?

W przypadku, gdy nie ma możliwości naprawy usterki tego samego dnia, pojawia się dla Ciebie kilka możliwości:

  • Samochód zastępczy – maksymalnie 3 dni robocze. Auto takie musi być tej samej klasy, co Twój pojazd. Jeśli naprawiany jest specjalnie zaadaptowany pojazd inwalidzki, w przypadku braku możliwości prowadzenia pojazdu przez pasażerów, zapewniamy kierowcę. Świadczenie to nie obejmuje kosztów paliwa do pojazdu.
  • Kontynuowanie podróży - przypadku dystansu poniżej 1000 km transportem publicznym, a jeśli podróż jest bardziej odległa, samolotem w klasie ekonomicznej. Zapewniamy transport dla Ciebie oraz współpasażerów do miejsca zamieszkania lub miejsca docelowego. Koszt podróży jest zwracany do kwoty 400 Euro na osobę.
  • Hotel – zakwaterowania wraz ze śniadaniem dla kierowcy i pasażerów na czas naprawy. Program obejmuje obiekty co najmniej trzygwiazdkowe, nie dłużej niż na okres jednej doby (wraz z transportem).

KIEDY NIE PRZYSŁUGUJE GWARANCJA MOBILNOŚCI?

  1. Gdy samochód nie przeszedł okresowego przeglądu serwisowego zalecanego przez producenta.
  2. Gdy samochód nie posiada ważnych badań technicznych poświadczonych w dowodzie rejestracyjnym.

CO JEŻELI AUTO NIE POSIADA GWARANCJI MOBILNOŚCI?

Jako użytkownik ŠKODY masz możliwość otrzymania na preferencyjnych warunkach odpłatnej pomocy w ramach programu ŠKODA Assistance.

Dostępne usługi:

  • dojazd pomocy drogowej,
  • próba naprawy lub usprawnienia pojazdu,
  • holowanie samochodu oraz przewóz pasażerów do najbliższego Autoryzowanego Partnera Serwisowego ŠKODY, jeśli naprawa samochodu na drodze nie jest możliwa.

O SZCZEGÓŁY ZAPYTAJ W SERWISIE